Pagina's

dinsdag 22 november 2011

Scrap Cards Challenge#17.

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge. Maar allereerst willen wij weer iedereen bedanken die vol enthousiasme mee heeft gedaan aan de afgelopen challenge. Het waren er weer heel veel, wat geweldig leuk is om te zien.
Heel erg bedankt hiervoor. Het was dan ook weer bijna onmogelijk om een winnares er uit te halen...maar na veel overleg is de winnares geworden...............................................................................
Chantal, met deze prachtige kaart.
Van harte gefeliciteerd Chantal! Wil je even je adresgegevens naar ons mailen? Dan zorgen wij ervoor dat de prijs zo snel mogelijk je kant op komt.

Nu dan de nieuwe challenge. Wij willen graag een kaart zien met kerstbomen. Misschien zijn er mensen al klaar met de kerstkaarten, maar dan heb je er al eentje voor het komende jaar toch?? :-)
Dit zijn onze creaties.
Suze.
Marjan.

De prijs wordt beschikbaar gesteld door In2Stamps.


Hartelijk bedankt hiervoor Wendy!

De challenge loopt tot maandag 5 december 2011 om 22:00 uur.
Doe dus allemaal weer gezellig mee!!!
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Liefs, Suze en Marjan


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer. Mooie voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt. Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal gefeliciteerd het is een prachtig kaartje. En het is weer een leuke challenge, prachtige voorbeeldkaartjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was geen moeilijke opdracht hoor, maar wel leuk.
    Jullie kaarten zijn ook weer prachtig.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaartje en doe graag mee met de candy grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chantal gefeliciteerd, dames prachtige voorbeeld kaarten... en mijn kaart is af, leuke opdracht...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge, doe er graag aan mee!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten dames !
    groetjes,
    Monique ( 123niki )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden staan er weer. Ik heb mijn kaart ook af en hij staat op mijn blog. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal, drukke tijd maar toch een kerstboom kaart kunnen maken, vind allen geen linky...
    Mijn kaart http://blankinacreations.blogspot.com/2011/11/pink-christmas-trees.html
    Ciao uit Italie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. BIj nummer 37 heb ik gelinkt naar jullie blog. Beetje blonT ben ik wel:-) Sorry voor het ongemak!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn kerstkaartje gelinkt hoor.
    Groetjes Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zit nog middenin het kerstkaarten maken dus kan deze met de kerstboompjes mooi meedoen met jullie challenge. Leuk hoor,ik doe graag mee. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke challenge!
    Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik met een kaart mee doe aan een challenge.
    Spannend! :)

    Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gelukkig heb ik het gehaald om weer een keer mee tedoen.
    prachtige voorbeeldkaarten en weer een leuke challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...