Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Scrap Cards Challenge#16

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge. Allereerst willen wij weer iedereen bedanken die mee gedaan heeft met de afgelopen challenge. Er zijn weer heel wat witte kaarten tevoorschijn gekomen, erg leuk om te zien!!
Toch konden wij er maar eentje uitkiezen en de winnaar is geworden:
Miriam!!!!
Deze prachtige creatie had ze gemaakt.

Wil je ons een mailtje sturen met je adresgegevens? Dan sturen wij de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Dan nu de nieuwe challenge. We hebben deze keer een bingo bedacht.
Kies hiervan 3 onderwerpen op een rij en maak hiervan een kaart. Het mag horizontaal, verticaal of diagonaal.


Wij zijn weer heel benieuwd wat jullie ervan gaan maken. Heel veel succes hiermee!!!
Dit zijn onze creaties geworden.
Suze
 Bloemen , Stanzen, Kant.


Marjan


Deze challenge loopt tot maandag 21 november 22.00 uur.
Heb je zin om een keer mee te doen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. Voor vragen kun je ons altijd een mailtje sturen.
Ook is er weer een mooie prijs te winnen.


Deze prijs is beschikbaar gesteld door DoeaDing. Weer hartelijk bedankt hiervoor!!!

Iedereen bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!!
Liefs, Suze en Marjan




16 opmerkingen:

  1. lees tot mijn grote verassing dat ik de challenge gewonnen heb. Wat leuk ga jullie snel even de mail sturen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie morgen allemaal,
    Dit PRACHTIGE kaartje had ik al bewonderd op het blog van Miriam.....het is SUPER.
    Miriam.....Van ♥-e Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd MIRIAM met het wiinen van de challenge.
    Maar ja het is ook een prachtig mooie kaart.

    Suze & Marjan

    Jullie kaarten zijn ook prachtig mooi.
    Echt lieverdjes.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net geprobeerd om te linken maar zie geen link. Kom straks wel weer terug,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Miriam met het winnen van de vorige challenge.

    Ik wil dit keer ook meedoen ^_^
    Want het is weer een hele leuke challenge.

    xoxo Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miriam gefeliciteerd met je prachtige kaart!!!!
    De nieuwe challenge is weer superleuk en prachtige voorbeelden weer, ga zeker proberen mee te doen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Miriam.
    Vind het een leuke Challenge.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Miriam!Gefeliciteerd. Met de super mooie creaties die worden ingestuurd heb ik wenig kans maar ik doe gewoon weer mee met jullie challenge hoor...
    Ik heb ook een beetje internationale reklame gemaakt, wie weet.
    Hoop dat jullie een kijkje komen nemen.
    Groetjes uit Italie, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge deze keer. Ook de voorbeeldkaartjes zijn prachtig. Bedankt weer voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Suze en/of Marjan,
    Per ongeluk heb ik een verkeerde "url" ingevoerd.....sorry.
    Willen jullie nr. 26 verwijderen.
    Nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe voor het eerst mee op dit blog met een challenge maar heb een foutje gemaakt. Mijn eerste kaartje had ik er niet goed opgezet maar ik weet niet hoe ik hem moet verwijderen. Heb er later weer één opgezet, die is wel goed. Sorry hoor maar ik ben nog een "beginner", hihihi. Ik leer nog elke dag. Leuk om hier mee te doen en alle andere mooie kaarten te bewonderen. Groetjes , Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke Challenge. Ik heb mijn inzending ook gelinkt en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke opdracht. Heb mijn kaartje net geplaatst.
    Grotjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond het een hele leuke opdracht en heb net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke opdracht... en wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt... dit is mijn eerste keer, enne zo'n bingo is wel heel erg leuk... :D

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...