Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Nieuwe sponsor erbij en een Candy!!!

Hallo allemaal,

Wij hebben er weer een nieuwe sponsor bij. Gerda's Hobbyshop wil ook graag meedoen aan het sponsoren van onze challenges. En ook omdat we de 500 volgers zijn gepasseerd wilde wij er een extra candy bij maken.
Deze candy wordt door Gerda's Hobbyshop beschikbaar gesteld. Vul je naam en link in bij Mr.Linky en zet deze candy op je eigen blog en je maakt kans om deze prachtige candy te winnen. Als je nog geen volger bent.....kun je volger worden om ook kans te maken op deze candy.
Gerda, bedankt voor deze prachtige candy!

Doe dus allemaal gezellig mee met deze mooie candy!
De candy loopt tot 24 december.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Liefs, Suze en Marjan


93 opmerkingen:

  1. Wat een mooie candy en gefeliciteerd met het behalen van zoveel volgers. Dank jullie wel voor de kans.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eeen super candy waar ik graag aan mee wil doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de 500 volgers! Dat is snel gegaan! Wat geven jullie een geweldige candy weg, zoveel mooie spullen die ik vaker voorbij zie komen maar helaas zelf nog niet in mijn bezit heb...! De gelukkige zal er ontzettend blij mee zijn!

    Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel volgers en een nieuwe sponsor.
    Tuurlijk doe ik mee met je candy. Helemaal gaaf zeg!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee wat goed zeg!! Je kan er niet genoeg hebben lijkt mij :) Sponsors en volgers hihi! Ik pik graag een graantje mee met jullie candy.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zeg zoveel volgers en jippie weer een sponsor erbij, ik wil graag een gokje wagen,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met zoveel volgers !
    Een super leuke candy, hij staat al op mijn blog.
    Nog veel creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige candy, en leuk dat er al zooveel volgers zijn. Gefeliciteerd!
    Natuurlijk waag ik een gokje.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eerst gefeliciteerd met de 500 volgers, en wat een gave candy, wil hier graag een kansje op wagen.
    dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met zoveel volgers en dank je wel dat jullie zo'n mooie candy doen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee om deze candy te winnen, leuk!!! groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie candy en gefeliciteerd met het behalen van 500 volgers op naar de 1000 zou ik zeggen.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een gave candy. Volger van jullie leuke blog ben ik natuurlijk al lang.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhh prachtige candy, goed zeg al zoveel volgers en een nieuwe sponsor, ga zo door !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super zo'n candy! Wat fijn dat er in deze tijden nog sponsoren bereid zijn om leuke dingen weg te geven! Ik doe zeker mee!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig zeg, wat een prachtige candy. Ik doe graag mee. Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie candy.... Ik doe graag mee. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig mooie candy!!! Gefeliciteerd met zoveel volgers en leuk dat er weer een sponsor gevonden is.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met de 500 volgers! En wat een mooie vintage candy!! Ik wil heel graag meeloten en heb de candy al meteen op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een gave candy en ook ik wil natuurlijk graag meedoen!
    GEFELICITEERD met al zoveel volgers en als het een beetje mee wil zitten ga ik straks nog even bezig met de challenge en hoop hem op tijd af te krijgen ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met de nu inmiddels 508 volgers en wat een su[er gave candy daar wil ik wel een
    gokje voor wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met het behalen van zoveel volgers.
    hartstikke leuk van diegene die een candy weggeeft en sponser wil worden voor jullie.
    succes!!
    ik doe mee met deze candy.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk deze candy! Helemaal top :) Dank je wel voor de kans die we krijgen!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk. Natuurlijk doe ik graag mee. Mooie candy om te winnen. Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend mooie candy! Ik wil ook graag een gokje wagen.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee met de candy, al meer dan 500 volgers . . .dat is wel een felicitatie waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met jullie 500 volgers en wat leuk dat jullie er een nieuwe sponsor bij hebben. Op naar de 1000 volgers.
    Wil natuurlijk ook graag een kansje wagen op deze prachtige candy. 24 December is een mooie datum, dan is mijn man jarig. wie weet brengt het geluk.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heyy poppelepee gefeliciflapsteerd zeg met zoveel volgers. Allememachies 500. Echt een berg hihi. Ik zit net op de helft. Maar ja je moet ergens beginnen..lol

    de Candy is ook gigaleuk, dus ik ga een gokje wagen hoor. Ik volgde dit Blog ook al dus helaas helaas hebben jullie niet volger 501 erbij:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat met zoveel volgers en wat een leuke candy. Ik waag ook graag een gokje.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk.
    Volger ben ik al dus doe graag mee.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi meiden
    gefeliciteerd met 500 volgers
    en wat een super mooie candy is dit
    het staat al op mijn blog meiden
    dank jullie wel voor deze kans
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tsjonge, wat veel volgers! Wat lief dat Gerda een pakketje beschikbaar stelt. Ik wil graag meedoen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd met jullie volgers mijlpaal. En wat een prachtige candy om het mee te vieren.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, superleuke candy.
    Gefeliciteerd met 500 volgers.
    Ik wil graag een poginkje wagen.

    Ik heb net perongeluk 2 x mijn naam ingevuld. (een keer mijn naam en een keer mijn emailadres, dat was een foutje)
    Ik hoop dat jullie mijn naam een x weg kunnen halen:)

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd wat een mijlpaal 500 volgers maar liefst, en ook nog een nieuwe sponsor, te gek . Ik doe graag mee met jullie candy gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met zoveel volgers en leuk dat er een sponsor bijkomt!! Ik doe ook graag met deze super leuke candy mee en zal het meteen op mijn blog zetten. (volger was ik al) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige candy. Gefeliciteerd met zoveel volgers. Ik doe graag mee.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd!500 volgers!
    Een prachtige candy waar ik graag een gokje voor wil wagen!

    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met zo veel volgers!
    Leuke candy, waar ik natuurlijk heel graag aan meedoe.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met de 500 volgers.
    En ik doe graag mee aan deze hele mooie candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met de 500 volgers.
    En ik doe graag mee aan deze hele mooie candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige mijlpaal 500 volgers. En wat super dat jullie Gerda als sponsor erbij hebben. De candy ziet er wel heel erg mooi uit. Ik ben gek op deze vintageplaatjes. En jou boek (Marjan) zit erbij zie ik. Ik heb hem zaterdag bij Gerda doorgebladerd en er staan zoveel mooie kaarten in. Leuk hoor dat deze bij de candy zit. Heel veel succes nog verder met jullie blog. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd met het behalen van 500 volgers. En wat een prachtige candy mogen jullie weggeven. Ik ben gek op deze vintageplaatjes. Heb het boek zaterdag bij Gerda al bekeken en er staan ontzettend veel mooie kaarten in. Heel mooi om inspiratie op te doen. Succes verder met jullie blog.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Volger was ik gelukkig al :) Gefeliciteerd met zoveel volgers, altijd weer een mijlpaal :)
    En wat super dat jullie er weer een geweldige sponsor bij hebben, bedankt voor het winnen van deze geweldige candy !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 500 volgers... Wat een boel. Proficiat! Graag wil ik één van de kanshebbers zijn om deze superleuke candy te winnen. Dank aan Gerda's Hobbyshop voor het beschikbaar stellen.

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow mooie candy, ik doe heel graag mee.
    Heb `em ook al op mijn blog gezet en volger was ik al.

    Groetjes,Anastasia xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een gave candy, geen wonder dat je al zoveel volgers hebt met zo'n mooi blog, ik ben ook gelijk volger geworden zal de candy op mijn blog plaatsen,
    bedankt voor deze geweldige kans.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd met 500 volgers...en met jullie nieuwe sponsor natuurlijk wat een mijlpaal ....maar verdient hoor jullie hebben een super leuk blog...
    Ook ik zou heel graag een kansje wagen op die prachtige candy...volger ben ik al laaaaaaaang en zometeen zet ik deze candy in mijn sidebar
    groetje Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuke candy.Enne van harte dames helemaal geweldig al 500 volgers.Op naar de volgende 100 dan maar.Enne hij staat al op mijn blog.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Very nice blog! Love your creative challenges!
    This is awesome candy! Тhanks for the opportunity! I am a follower)
    I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
    I linked it on sidebar.
    hugs. Hlora.
    http://hlora.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  52. gefeliciteerd 500 volger ik doe graag mee met de candy grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  53. 517 volgers!!!! Geweldig... En dat is dankzij jullie dames, want het is een ontzettend leuk challenge blog! Ik doe graag een gok en als dat moois staat al op mijn blog!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie candy ,en gefeliciteerd met zoveel volgers en jullie nieuwe sponsor.
    Ik wil hier graag een kansje bij wagen volger was ik al,
    Groetjes Joke ik heb hem op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. wat eem leuke candy weer daar wil ik zeker aan mee doen, gefeliciteerd met al weer zo veel volgers.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met de 500 volgers en de nieuwe sponsor.
    Ik wil graag meedoen aan deze geweldige candy.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Proficiat met zoveel volgers en wat een leuke candy. Ik waag ook graag een gokje.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een hoop volgers alweer! Gefeliciteerd hoor. Ik ben al lang volger en vind dit een super candy, ik wil hier ook wel een kansje op wagen en zet 'm in mijn side bar.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een leuke candy! Ik doe graag mee!! En super dat jullie een nieuwe sponsor hebben gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik kwam via via op jullie blog en vind het geweldig! Geen wonder dat jullie al zoveel volgers hebben: op naar de 1000!! Ik zet de candy op mijn blog en wil heel graag een kansje wagen.
    Veel succes verder,
    groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke Candy!
    En wat een leuke blog!
    Ik ga zeker eens mee doen met de challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hallo Suze en Marjan,
    De candy staat op mijn blog ☺☺☺ dus waag ik een gokje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Van harte gefeliciteerd met het inmiddels al weer behalen van de 525 volgers! Dat mag je toch zien als een stukje waarderig voor jullie challengeblog! Super leuk dat jullie dit samen met ons willen vieren met deze prachtige candy! Ik doe gezellig mee hoor! Veel succes iedereen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd met het behalen van de 500 volgers!! Super zeg! Ik doe graag mee aan de candy.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Suze en Marjan,
    Ik kwam op jullie blog via de candy.
    Wat een prachtige dingen heb ik voorbij zien komen zeg. Ik ben al volger van jullie geworden en doe graag mee met de candy.
    Ik heb me bij MR linky gezet, maar dat ging niet helemaal goed. Ik had mijn naam verkeerd en toen ik een poging deed deze aan te passen drukte mijn zoontje op enter. Ik sta er nu 3 x in.....kunnen jullie dit aanpassen, anders is het niet eerlijk naar de anderen? Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wauw dit is nog eens een prijs zeg, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Fantastic candy! Thanks for the chance! Love the stamps a lot!
    I am a follower.
    I linked it on sidebar
    http://riliska.blogspot.com/
    Hugs. Riliska

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een Super mooie candy!!!!!! Ik wil heel graag meedoen.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  69. nou ik doe ook nog ff gauw mee
    wauww wat een super gave candy
    ga hem meteen op me blog zetten
    en oja ik word ook nog even volger hahah
    gr,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een prachtige candy, ik wil graag een gokje wagen. Gefeliciteerd met jullie vele volgers. Vandaag weer 1 extra, want ik ga me snel aanmelden.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wow, wat een mooie candy, ik ga hem nog snel even een mooi plekje geven op mijn blog, en dan met de challen ge aan de slag, want die bevalt me ook wel. Volger ben ik al een hele tijd.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hallo,
    Ik wil graag meedoen met jullie mooie candy.
    Groeten
    WIL z

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wauwww, van Harte Gefeliciteerd...al meer dan 500 volgers en een nieuwe sponsor erbij!! Super, zeg!!
    En wat een geweldig gave candy geven jullie weg...hier wil ik natuurlijk graag een kansje voor wagen!! Dank jullie wel!! Volger ben ik natuurlijk al een hele tijd!!

    Lieve groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een supergave candy zeg!!
    Ik doe graag mee hoor.
    En numaar duimen zou ik zo zeggen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Congrats on your fabulous count. Love to participate in the Candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ben even een tijdje weggeweest uit blogland en kom ik gelijk de geweldige candy tegen. Echt super mooi. Meiden van harte gefeliciteerd met zoveel volgers.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  77. gefeliciteerd met zoveel volgers! wat een prachtige candy geven jullie weg, daar doe ik graag aan mee!
    groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een super candy!
    Mooie blog hebben jullie, ik kwam via via hier terecht en ben meteen volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Volger ben ik al een hele tijd. Wat een gave candy, daar wil ik graag een gokje mee wagen om deze te winnen.
    Veel liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Proficiat met zoveel volgers en de candy mag er zijn, ik waag een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Helemaal geweldig zo een kerst candy. Wil er graag een poging voor wagen. Wil alvast iedereen hele fijne kerstdagen toewensen.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Tuurlijk doe ik ook mee met 'zo'n fantastische candy. Ik heb me aangemeld als volger en zet de foto op mijn blog.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Bedankt voor een kans om mee te doen aan deze leuke candy en gefeliciteerd met het behalen van meer dan 500 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat gaaf dat jullie er zo'n goeie sponsor bij hebben, gefeliciteerd!!! En dan nog zo'n gave candy ook, helemaal top!!! Ik doe graag mee hoor, ik zet het op mijn blog. Gefeliciteerd met zovele volgers!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. De candy ziet er geweldig uit, hier wil ik graag aan meedoen.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een leuke candy. 500 volgers, super......dan heb ik nog even te gaan met 27 :((

    Ik ben ook je volger geworden. Ga je site zeker vaker bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een super mooie candy geven jullie weg. En gefeliciteerd met jullie nieuwe sponsor. Ik zet de candy meteen op mijn blog.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Net jullie site bewonderd. Leuke candy ook. Ik heb me net aangemeld en ook voor de candy.

    Groetjes

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wouw wat een hoop volgers, ik heb nog even te gaan. Super gave candy en een leuk blog, ik ben volger geworden en de candy staat op de site-bar.

    Succes met jullie blog.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een gave candy. Dank je voor de kans om dit te winnen.
    Fijne dagen allemaal.
    Groetjes, Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een geweldige candy! Ik ben gek op vintage. Leuk dat ik een kansje mag wagen!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wauw....500 volgers en een superleuke candy!
    Ik zie hem u pas en wil graag een kans wagen....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi hoi,

    wauw, 500 volgers en wat een mooie candy. Ik zie hem nu pas en wil graag een gokje wagen..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...