Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

Scrap Cards Challenge#15

Hallo allemaal,
Wat leuk dat jullie weer mee gedaan hebben aan challenge #14 er waren ook deze keer weer mooie doosjes bij en het viel dan ook niet mee voor ons om een keuze te maken maar....er kan er maar één winnen en dat is geworden....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marianne R met dit schitterende doosje..!!

Marianne van Harte Gefeliciteerd wij sturen zo snel mogelijk de code van de Gift Voucher toe.

Dan is het nu weer tijd voor de volgende challenge..... Maak een kaart in het Wit het plaatje of stempeltje mag gekleurd zijn maar verder moet alles wit zijn op de kaart.
Hier onze uitwerking ervan.

Marjan.

Suze.

We hopen dat jullie weer allemaal gezellig meedoen.... deze challenge loopt tot maandag 7 november 10 uur.
Ook deze keer is er een mooie prijs te winnen deze is beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes bedankt hiervoor.

Bedankt voor het langs komen en tot de volgende keer.!!

Liefs, Marjan en Suze


20 opmerkingen:

  1. Terecht heeft Marianne gewonnen, het is toch niet te geloven zo mooi als dat doosje is????
    De nieuwe uitdaging is ook weer super leuk!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi doosje heeft de winnaar gemaakt zeg. De nieuwe challenge is ook weer heel erg leuk ik ga er mee aan de slag!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooi doosje, een terechte winnaar!
    Gefeliciteerd Marianne.

    Groetjes, Anastasia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerrdddd heel mooi gemaakt op naar de volgende challenge hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne & Suze


    Wat een prachtige kaarten.
    Echt super lief en schitterend mooi gemaakt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige voorbeeldkaarten !
    Monique ( 123 niki )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk, ik heb gewonnen. Maar jullie bedankt voor de leuke uitdaging.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooie voorbeeld kaarten
    en de winnaar gefeliciteerd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supergave opdracht!
    Heb zojuist mijn creatie geplaatst!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke opdracht, ik maak regelmatig witte kaarten, dus wil ik ook eens een keer meedoen, heb het nog nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. proficiat nog aan de winnaar van de vorige challenge.

    Dames weer prachtige voorbeeld kaarten en een hele leuke challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marianne Van ♥-e Gefeliciteerd.

    De voorbeeldkaarten zijn SUPER.
    Een witte kaart.....een uitdaging die ik niet voorbij kon laten gaan.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben al mooie kaarten voor inspiratie gemaakt. Ik doe graag mee aan deze challenge.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat het nu wel goed is, ik wil graag meedoen met jullie challenge.

    Succes met het uitzoeken van een winnares!

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een witte kaart.....Het is juist zo leuk om te doen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Was wel een uitdaging om een witte kaart te maken
    ik had dit nog nooit gedaan
    Maar het was zo leuk dat ik er meteen 2 heb gemaakt

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IK heb zojuist ook mijn kaartje geplaatst, vreesd eerst dat ik er te laat voor was. Het was weer heel leuk om mee te doen.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi!
    Wonderful creations by DT, very inspirational. Great Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Suze, super bedankt voor je geweldige oplettendheid, was het bijna misgegaan. Je kent het vast wel: haastige spoed........
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...