Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

Scrap-Cards Challenge #14

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij jullie heel erg bedanken voor het enthousiasme van jullie deelname. We hebben nog nooit zoveel deelnemers gehad als deze keer. Heel erg leuk om te zien. Maar jullie hebben het ons wel heel erg moeilijk gemaakt om een winnares te kiezen zeg.....maar helaas kan er maar eentje winnen.
De winnares is geworden...........Tineke!!!
met deze prachtige creatie.
Tineke wil je je adresgegevens naar ons mailen dan komt je prijs zo snel als mogelijk naar je toe.

Nu de nieuwe challenge voor de aankomende 2 weken. Wij willen graag van jullie een opgepimpt luciferdoosje zien......dus doe allemaal weer gezellig mee!!!!
Dit zijn onze creaties.

Suze.


Marjan


Ook willen wij jullie een nieuwtje vertellen. We hebben er namelijk een nieuwe sponsor bij en zijn daar echt heel blij mee. Het is In2Stamps en ze hebben prachtige stempels waar jullie een gift-voucher van € 10,00 van krijgen om zelf iets moois uit te zoeken. Dat is ook wel heel erg leuk toch ?
Dus nog een hele goede reden om mee te doen!!!


Wel willen wij nog even erbij vermelden dat je met de challenges uiterst 3 maal mee kunt doen, stuur je er meer in dan gelden deze niet meer voor de challenges.
Deze challenge loopt tot maandag 24 oktober om 22.00 uur.

Weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!
Liefs, Suze en Marjan



11 opmerkingen:

  1. Wat leuk Suze, jullie worden nog eens GROOOOOT! En wat is die kaart mooi geworden echt een beauty ik ga snel kijken wie deze heeft gemaakt. Gefeliciteerd!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatjes zijn er gemaakt, ik hoop deze week wat tijd vrij te kunnen maken om ook een kansje te wagen ;)

    gr patrciia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik met mijn kaartje de challenge gewonnen heb. Ik stuur zo even mijn adresgegevens door.
    Wat een schitterende luciferdoosjes hebben jullie gemaakt!!! Een leuke challenge weer.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi SUZE & MARJAN

    Wat een pracht kaarten.
    Het zijn echt lieverdjes.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tineke gefeliciteerd dat je winnaar bent geworden met deze prachtige kaart!
    Leuke nieuwe challenge dames, ik ga proberen om mee te doen.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me net aangemeld als volger. Lijkt me leuk omeens mee te doen. Een heel leuk idee om een luciferdoosje te pimpen.

    Ik ga nu even verder om de site te bekijken.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging deze keer. Doe weer gezellig mee!
    Groetjes, Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jemig hoe mooi, de lelietjes van Tineke zijn machtig prachtig maar wat was het moeilijk kiezen he dames...;o) Heel veel plezier met het heerlijke en handige doosje, enig gemaakt weer zeg....wauw!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry, volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan. Ik zie mijn naam bij 1 staan, maar ik heb nog niets gemaakt. Moet je daar aanmelden als iets klaar hebt??
    Ik hoor het wel ... dit weekend ga ik proberen een doosje te maken.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo daar ...

    Vanavond heb ik met veel plezier het luciferdoosje gemaakt. Het was erg leuk om te doen.

    Groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb op de valreep meegedaan met deze super leuke challenge!
    Hij stond zeker wel gelijk op mijn to-do list toen ik hem zag, maar er zat voor mij een vakantie tussen waardoor het toch nog op het laatste moment neer kwam.

    Jammer dat er zo weinig deelnemers zijn deze week. Het is juist zo leuk om te doen!!!

    Ik kijk uit naar de nieuwe challenge!
    Als het geen Halloween is ben ik overal voor in!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...