Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Scr@p Cards Challenge #13

Hallo allemaal, vandaag is het tijd voor de nieuwe challenge maar eerst gaan we de winnares bekend maken van challenge #12, helaas waren er deze keer niet zo veel inzendingen maar ondanks dat zaten er ook deze keer weer prachtige creaties bij, wat het voor ons weer moeilijk maakte om een keuze te maken... maar we hebben een winnaar dat is...?!?!?!?!?!
Ditta met deze prachtige creatie......
Van Harte Gefeliciteerd Ditta!! Wil je je gegevens even door mailen dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.
Dan is het nu tijd voor de nieuwe challenge. De uitdaging is deze keer vrije keuze dus...alles mag!!
We hopen weer op veel deelnemers !!! Dus doe allemaal weer gezellig mee!!
Dit zijn onze creaties.

Marjan.
Suze.
De challenge loopt tot 10 oktober 22.00 uur
Dit is de prijs die je kan winnen.

Deze is beschikbaar gesteld door Doeading.
heel hartelijk bedankt hiervoor.

Bedankt voor het langs komen en tot de volgende keer!!

Liefs, Marjan en Suze


15 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee met mijn zakdoekhoudertje.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan en Suze.

    Leuke challenge weer, vorige week was ik te laat maar deze keer doe ik weer mee hoor.

    Groetjes Anastasia xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan en Suze

    Ik kan dus niet mee doen ik heb geen eigen blog,maar wil wel even laten weten dat ik Jullie creatie weer echt prachtig vind.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuke challenge dames, en weer prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn kaart ook geplaatst. Eindelijk weer een tijd gevonden om mee te doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer en wat hebben jullie weer prachtige voobeelden gemaakt!!!
    Heb zojuist mijn creatie geplaatst.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes hebben jullie weer gemaakt.
    Ik doe graag mee met de challenge.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht. De voorbeelden zijn ook prachtig. Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog een kaartje geplaatst. Zag niet hoe vaak je een kaartje mocht plaatsen!

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mijn creatie staat weer voor jullie klaar op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk, zo'n vrije opdracht.. doe graag mee!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb nog niet zo lang een blog en kwam deze chalenge tegen.
    Ik wil graag mee doen, kijken of het lukt om alles te plaatsen.

    Groetjes Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nummer 100??.... Dat moet geluk brengen toch?!..
    Leuk DT werk.. leuke inzendingen!!
    Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een deelnemers, beter dan de vorige challenge. Succes met een keuze maken (haha).
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I'm sorry that I entered more than 3 cards - I hadn't realised that was a rule x

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...