Pagina's

dinsdag 13 september 2011

Scrap-Cards Challenge #12

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij jullie heel erg bedanken voor de prachtige creaties die jullie gemaakt hebben. Het was dan ook erg moeilijk om weer een keuze uit dit aantal te halen. Voor ons waren jullie allemaal winnaars....maar ja....helaas kan dat niet. Dus na veel wikken en wegen zijn we samen tot de conclusie gekomen dat de winnaar is geworden:......................................................Jaimy!!!!!!!!!!!!! Zij had deze prachtige kaart gemaakt.
Van harte gefeliciteerd hoor Jaimy! Wil je gegevens even naar ons door mailen dan kunnen we de prijs naar je toesturen.

Dan is het nu tijd voor een nieuwe challenge. De uitdaging is deze keer om een beterschapscreatie te maken in de vorm van een doosje of tasje. Je mag ook een kaart maken maar dan moet er wel iets in zitten. We hopen weer op heel veel deelnemers!!! Dus doe allemaal weer gezellig mee!!
Dit zijn onze creaties.
Suze


Marjan


Er werd ook nog een vraag gesteld of je meerdere keren mee mag doen omdat dit niet duidelijk vermeld staat. Je mag inderdaad meerdere keren meedoen met een maximum van drie creaties. Heel veel succes met het maken van jullie creaties! De challenge loopt tot 26 september om 22.00 uur.
Dit is de prijs die jullie kunnen winnen.

Deze is beschikbaar gesteld door HobbyshopAgnes. Heel hartelijk bedankt hiervoor!!

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Liefs, Suze en Marjan

10 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging, maar wat spijtig zeg! Heb ik juist dit weekend een leuk beterschap setje gemaakt :) haha... Dan zullen we weer aan de slag moeten he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaimy van harte hoor. Wat een prachtige kaart!

    De nieuwe challenge is ook weer erg leuk maar ik moet er nog wel even goed over nadenken hoor.

    gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd jaimy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een erg leuke challenge maar hoe moeten wij creatief nog mooiere dingen maken als die je al liet zien:-((
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaimy van harte gefeliciteerd .
    Echt een schitterende kaart.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is iedereen toch creatief...leuk hoor .
    Ik heb voor het eerst een soort boek-doos-kaartje gemaakt. Voor mijn vriendin die un mountain bike ongeval heeft gehad..Beterschap!!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chalange kwam op het juiste moment ik had juist het verpleegstertje van Magnolia gekocht
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk deze chalange ik had juist het stempeltje van het verpleegstertje gekocht
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zojuist mijn bijdrage voor deze challenge geplaatst....
    nog een heel fijn weekend verder
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hi dames ik heb mijn creatie weer op mijn blog geplaatst xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...