Pagina's

dinsdag 30 augustus 2011

Scrap-Cards Challenge #11

Hallo allemaal

Het is weer tijd voor de nieuwe challenge, maar eerst gaan we de winnaar van de vorige challenge bekend maken. Ondanks de vakantietijd hebben jullie weer allemaal enthousiast meegedaan en de mooiste creaties gemaakt wat het voor ons ook deze keer weer moeilijk maakte om een keuze te maken....maar we hebben een winnares en dat is....?!?!?!?!
Chantal, met deze prachtige kaart...!!!!


Chantal van harte gefeliciteerd, als je ons even je adres door mailt
dan komt de prijs zo snel mogelijk jouw kant op.

Voor we aan de nieuwe challenge beginnen hebben we even opmerking.
Wij komen zo nu en dan blogs tegen dat we moeten zoeken naar de kaart die jullie mee willen laten doen aan de challenge. Dit is voor ons geen doen om alle blogs te doorzoeken, daarom zullen we hierbij een uitleg geven van het plaatsen van een kaart.
Plaats de kaart op je blog zo als je altijd doet.
Klik dan onder je kaart op reactie. dan kom je in dat venster
dan krijg je boven aan je blog een andere www te zien dit is de url
die je in de mister linky moet plaatsen onder je naam.
Zo moet het goed gaan dan is het voor ons makkelijker om je kaart te vinden.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Zo dan is het nu tijd voor de nieuwe challenge, en omdat we weer richting Kerst gaan
leek het ons leuk om deze keer een Kerstkaart te maken.
Dus maak een Kerstkaart in de kleuren die je zelf mag bepalen....
Als het maar te zien is dat het een Kerstkaart is.
Hier zijn onze creaties:

Marjan
Suze

Dit is de prijs die je kan winnen, deze is beschikbaar gesteld
door Doeading.


De challenge start vandaag 30 augustus en loopt tot 12 september en gaat nu weer als eerst om de 2 weken van start.
Succes allemaal en wij kijken weer uit naar al jullie mooi's.


Liefs, Marjan en Suze



14 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd chantal.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Chantal, en leuk weer deze nieuwe challenge ,ik doe weer mee hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Chantal!
    Leuke nieuwe challenge. Eens kijken of ik er tijd voor heb.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Chantal!
    Prachtige kaarten Marjan en Suze en een hele leuke challenge.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is de eerste keer voor mij dat ik met een challenge van jullie mee doe, maar het thema sprak me aan omdat ik dan eindelijk eens een begin kon maken met mijn kerstkaarten.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer en prachtige voorbeelden. Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte chantal
    deze keer doe ik weer mee met de challenge
    hopelijk heb ik hem er goed opgezet
    als ik wil kijken en druk op mijn naam ben ik weg
    maar ik hoor het wel als het fout is

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge. Ik heb ook gezellig een kaart hiervoor gemaakt. Is volgens mij de eerste keer dat ik hier meedoe, maar vind het nu al leuk.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. van harte gefeliciteerd chantal en veel plezier met je prijs!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de leuke challenge, en wat een prachtige voorbeeldkaartjes zijn er weer gemaakt :) Ik vroeg me af hoeveel keer je mag meedoen met een challenge want dat staat nergens tussen de regels?
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie voorbeelden!!!Ga zo de andere kaarten bekijken...liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mijn creatie staat weer op mijn blog, leuk om mee te doen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke challenge.Het is voor mij tegelijk een stok achter de deur om eindelijk de 1ste kerstkaart van dit jaar te gaan maken.

    gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op de valreep (nou, bijna) nog kunnen posten... Ik blog pas sinds mei, en daarom is dit pas mijn tweede challenge. Ik maakte voorheen niet zo frequent mijn kaartjes, maar zo'n wedstrijdkarakter maakt het extra leuk!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...