Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Scrap-Cards Challenge #9.

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij jullie weer heel erg bedanken voor jullie deelname. Het is erg leuk om te zien dat jullie toch erg enthousiast meedoen, maar met een onderwerp is het altijd wel lastig om iets te verzinnen. Dus heel erg bedankt allemaal. De winnares die we deze keer hebben gekozen is: Anastasia!! 
Zij had deze kaart gemaakt.
Van harte gefeliciteerd hoor!!
Wil je een mailtje sturen met je gegevens? Dan komt het pakketje zo snel als mogelijk naar je toe.

Nu dan de nieuwe uitdaging die langer duurt i.v.m. de vakanties.
Het is de bedoeling dat je een kaart of creatie maakt met de kleurstelling van de hieronder aangegeven foto.

Suze heeft deze kaart gemaakt.



Marjan heeft deze kaart gemaakt.

Heb je ook zin om mee te doen en een leuke prijs te winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. Deze challenge duurt tot 1 augustus om 22.00 uur. 
Dus je hebt hiervoor tijd genoeg....doe gezellig mee!!
De prijs die beschikbaar is gesteld door DoeaDing.
Marlous, weer heel erg bedankt hiervoor.


Allemaal weer heel erg bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!!
Liefs, Suze en Marjan



13 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd met je prijs anastasia.
    dames weer mooie voorbeeld kaarten.
    weer een leuke uitdaging.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd voor de winnaar, en op naar de volgende challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh laat ik net een kaart gemaakt hebben die aan deze eisen voldoet, ik doe gezellig mee.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anastasia, gefeliciteerd!! Mooie kaart heb je gemaakt. Ik vond het leuk om met de challenge mee te doen.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor de winnaar.
    Leuke kleuren combinaties, daar kan ik wel wat mee! Zodra ik vrij ben ga ik aan de slag, kan ik nu nog even nadenken wat ik ga maken.

    gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn kaartje staat weer op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi allemaal, wat een leuke inspiratiefoto was dit! Ik heb er met plezier aan gewerkt en iedereen veel succes met deze challenge! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anastasia GEFELICITEERD en een leuke uitdaging met de kleurstelling dus ga ik ook weer eens een poging wagen ;-)
    Hij staat er inmiddels bij.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marjan en Suze,
    Vandaag heb ik mijn prijs ontvangen, heel erg bedankt het is een erg mooi pakket.
    Ik ga er snel iets moois mee maken.

    Groetjes, Anastasia xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nastasia hartelijk gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    En ook de dames complimenten voor de steeds mooie en inspirerende projectjes.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke challenge hebben jullie weer bedacht. mooie kleuren om mee te werken. vond het leuk om mee te doen.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge weer en wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het DT-Team. Bedankt hiervoor.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben mooie voorbeelden gemaakt voor deze challenge. Super dames!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...