Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Scrap-Cards Challenge #8.

Hallo allemaal,

Het was weer erg leuk om te zien dat jullie zo enthousiast mee hebben gedaan met deze challenge, heel hartelijk bedankt hiervoor. Het was daardoor ook weer moeilijk een winnaar uit te kiezen, maar we zijn er toch weer samen uitgekomen. De winnaar is deze keer:

met deze creatie

Van harte gefeliciteerd met je prijs. Wil je ons een mailtje sturen met je gegevens? En wij zouden het ook erg fijn vinden als je ons ook nog een mailtje zou sturen als je de prijs hebt ontvangen.

Nu weer een nieuwe uitdaging voor de aankomende 2 weken.
Het thema is deze keer een dierenkaart. 
Dit zijn de kaarten die wij voor de uitdaging hebben gemaakt.

Suze:


Marjan:


Hebben jullie ook een keer zin om mee te doen en wil je een leuke prijs winnen? Kijk dan voor de voorwaarden in de rechterzijbalk. De prijs is deze keer weer beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes.
Heel erg bedankt hiervoor Agnes!


Graag zien wij jullie creaties weer tegemoet. Veel plezier en succes met het maken van de challenge!
We hopen op veel deelnames.
De challenge eindigt op 4 juli om 22.00 uur.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


Liefs, Suze en Marjan




15 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten hebben jullie weer gemaakt zeg !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hartelijk gefeliciteerd aan de winnaar.
    dames een hele leuke challenge en prachtige voorbeeldkaarten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd aan de winnares en wat een pracht aan kaarten, dus wil ik eerst ''beter'' worden met kaarten voor ik meedoe:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.
    Ook zo lief van kleur.
    Heel super mooi gemaakt.

    Ik heb meteen een vraag.
    Ik kan 4 blogs niet openen,dat zijn.
    Ineke creations ,Mariekes Bloggie ,Marjans scrapkaarten en Suze place to scrap.
    Ik heb altijd kunnen reageren.
    Nu al 3 dagen word de webpagina niet weer gegeven.
    Hebben jullie of kunnen jullie dit probleem ook.
    Weten jullie een oplossing voor dit probleem.
    Laat het graag weten, zie E mail bij profiel.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was benieuwd naar de nieuwe uitdaging, want ik heb bij jullie nog nooit meegedaan. En ik moet zeggen, het is een echte. Ik ben niet zo een dierenfan, maar ik ga mijn best doen. Wie weet kan ik er een leuke draai aan geven...aan de slag! Jullie kaarten zijn in ieder geval een goed inspiratiebron!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten dames! Ik wil iik nog even vertellen dat mijn eerder gewonnen pakketje ontvangen is en ik er erg blij mee ben!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaartjes!!Een dieren thema...moeilijke keus uit mijn dieren stempel collectie. Het zijn beren geworden.Niet veel fransen, less is more!?Ciao uit een warm Italie, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb mijn creatie op mijn blog gezet, niet zo makkelijk dit keer de challenge, maar tis heel goed gelukt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoepige kaarten hebben jullie gemaakt! Echt leuk.

    Ik heb mijn best gedaan en er mijn eigen "twist' aangegeven door de kaart een beetje in vintage stijl te maken.

    groetjes lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat zijn jullie kaarten weer mooi, de challenge vond ik weer erg leuk om aan mee te doen.

    Anastasia xox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi suze en marjan het is altijd weer een feestje om hier te komen!
    Zulke mooie kaartjes dan krijg je metteen zin om zelf iets moois te maken.
    Er staan 2 kaartjes op mijn blog voor de challenge.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie weer prachtige kaarten gemaakt, ik doe altijd veel inspiratie op bij jullie!
    Graag doe ik mee aan deze challenge.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge weer. Mooie voorbeelden gemaakt door het DT-Team. Dank je wel hiervoor.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook maar weer een poging gedaan om mee te doen aan deze challenge
    Toen in het tema dierenkaarten zag, dacht ik meteen aan mijn schattig olifantje
    Dus bij deze

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh ben ik weer te laat, vergeet telkens mijn kaartje bij jullie challenge te posten :) Maar ja volgende keer beter he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...