Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Scrap-Cards Challenge #7.

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij jullie weer hartelijk bedanken voor de mooie inzendingen, ze waren stuk voor stuk weer geweldig mooi. We hadden alleen vanavond een probleem met mr.linky waardoor 2 deelnemers hun creaties er niet meer op konden zetten. Hun hebben nog wel mee gedaan met de wedstrijd. Het was ook weer heel moeilijk om een winnaar te kiezen maar we zijn er toch weer samen uitgekomen. De winnares is geworden........Mieke!! Dit was haar mooie creatie.
Wil je ons een mailtje sturen Mieke? Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Dan de nieuwe challenge. We hebben deze keer bedacht om een recept te doen.
Deze materialen moeten echt op je kaart verwerkt zijn anders telt hij niet bij de deelname.
- Kant
-Strik
-5 bloemen
-2 knoopjes

Dit zijn onze creaties geworden.

Suze

Marjan

Heb je ook zin om een keertje mee te doen en een leuke prijs te winnen? Deze is beschikbaar gesteld door DoeaDing. Heel hartelijk bedankt hiervoor Marlous!


Kijk dan in de rechterzijbalk voor de voorwaarden. Deze challenge gaat per vandaag in en eindigt op 20 juni om 22.00 uur.
Heel veel plezier met met het maken van jullie creaties. Wij hopen dat er weer heel veel deelnemers zijn.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Liefs, Suze en Marjan




15 opmerkingen:

  1. mieke van harte gefeliciteerd met je prijs.
    dames wat een prachtige voordbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om eens een kaart met een recept te maken! Ik heb verschillende challenge's met elkaar gecombineerd waardoor je dit leuke eindresultaat krijgt!

    Groetjes Jacomijn
    www.scrapmetjacomijn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie ik opeens mijn kaart voorbij komen op het blog....blijkt dat ik de challenge bij jullie heb gewonnen. Super.....ik ben er helemaal blij mee!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Mieke!!!!
    Zo'n mooie en vooral originele kaart dat moest wel in de prijzen vallen!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mieke als eerste van harte gefeliciteerd met je prijs.
    En de Dames poe poe,wat zijn dit prachtig mooie kaarten.
    Beiden heel schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge weer! Geweldig mooie uitwerkingen van het DT-Team!
    Mijn uitwerking heb ik gecombineerd met verschillende challenges.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk recept, hoop dat jullie mijn creatie mooi vinden.

    Groetjes, Anastasia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind/vond het een leuke uitdaging. Uiteraard heb ik eraan meegedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk ik ga der snel mee aan de gang xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vondt dit een hele leuke uitdaging. Mooie uitwerkingen van het dt.
    Mieke gefeliciteerd

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mieke, nogmaals gefeliciteerd met je prijs! Het is ook een superkaart!
    Leuke challenge dit keer met twee hele mooie uitwerkingen. Ik heb net de mijne er bij gezet.
    groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit was een leuke opdracht zeg...zo met dat recept...Heb uiteraard ook weer een poging gedaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb zojuist ook mijn kaartje geplaatst voor de challenge.
    Het was heel leuk om deze uitdaging zo te maken.
    en Mieke gefeliciteerd met de vorige challenge.
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb mijn kaartje geplaatst,leuk recept, op naar het volgende recept hier hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook meegedaan, hele andere kaart dan ik normaal maak maar wel leuk.

    ik heb geen blog

    groetjes Qubia

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...