Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Scrap-Cards Challenge #6.

Hallo allemaal,

Eerst iedereen weer hartelijk bedankt voor de enthousiaste reacties en de deelname. Er hebben weer aardig wat mensen mee gedaan met de challenge wat wij natuurlijk erg waarderen. Het was weer heel moeilijk kiezen maar de keuze is deze keer Esther geworden met deze prachtige kaart!
Van harte gefeliciteerd Esther!!
Wil je even je gegevens aan ons doormailen? Dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe. 

Dan is het nu tijd voor een nieuwe challenge. De uitdaging is deze keer om een kaart te maken die niet vierkant of rechthoekig is. Dit zijn onze creaties geworden.

Suze 

Marjan


Dit is de prijs die je kunt winnen.
Deze prijs is beschikbaar gesteld door Hobbyshop Agnes waarvoor onze hartelijke dank!!

Heb je ook zin om mee te doen en wil je graag deze mooie prijs winnen? 
Kijk dan voor de voorwaarden in de zijbalk. Daar staan de spelregels uitgelegd.
De nieuwe challenge gaat vandaag in en eindigt op 7 juni om 22.00 uur.
Veel succes en plezier met het maken van jullie creaties!!! We hopen dat jullie allemaal weer gezellig mee gaan doen!!

Liefs, Suze en Marjan





19 opmerkingen:

  1. hoi meis
    wat een schitterende kaarten
    gefeliciteerd aan de winaar
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige creaties hebben jullie gemaakt, en voor Esther gefeliciteeerrdddd, ze heeft hem hier bij mij gemaakt dus in het echt ie tie prachtiggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig dat ik gewonnen heb zeg.
    Bedankt hoor.
    De kaartjes voor de nieuwe challenge zijn ook weer erg leuk.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi wat een schitterende kaarten
    En het zakhorloge kwijl kwijl wat is tie gaaf
    Liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creaties meiden.
    Ik zal mijn best doen.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten zeg en mooi idee voor de nieuwe challenge :)
    Grtjs Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hartelijk gefeliciteerd aan de winnaar en hele mooie creaties dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dames
    ``````````
    wat zijn dat schitterende kaarten.
    Echt super mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee. Ik heb een poging gedaan.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor...en weer eens iets anders. Ik heb een kaartje geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes/prjectjes heb je weer gemaakt Marjan!

    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind de voorbeelden van jullie ook erg mooi.

    Vond de Challenge erg leuk om aan mee te doen. Ga een kansje wagen.


    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was weer een leuke uitdaging.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke challenge hebben jullie weer bedacht en wat een mooie uitwerkingen zijn er gemaakt door het DT-Team. Bedankt hiervoor. Mijn creatie heb ik ook geplaatst.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke Challenge waar ik graag aan meedoe.

    Groetjes Anastasia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke challenge! Ik heb er wel even over moeten nadenken maar na een gezellig middag kaarten maken bij mijn zus is het gelukt. Ik heb mijn creatie geplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze blog pas ontdekt....schitterend! Gisteravond weer een leuke kaart gemaakt voor deze challenge nog net op tijd!
    www.scrapmetjacomijn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wilde mn kaartje insturen op de valreep maar krijg het niet voor elkaar bij mr. linky.
    Wat doe ik fout?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan het zijn dat er inderdaad wat mis is met Mr. Linky, mij lukt het nml. ook niet vanavond?

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...