Pagina's

dinsdag 10 mei 2011

Scrap-Cards Challenge #5.

Hallo allemaal,

Wij vonden het weer geweldig leuk dat er weer zoveel meededen aan de challenge. Heel erg bedankt hiervoor. Het was dan ook weer erg moeilijk om iemand uit te zoeken....maar het is weer gelukt. Degene die deze challenge gewonnen heeft is:
met deze mooie creatie.
Van harte gefeliciteerd met de prijs. Als je even contact met ons op wilt nemen komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Nu is het weer tijd voor een nieuwe challenge.
Deze keer is de uitdaging om een kaart of andere creatie te maken met een afbeelding van Sarah Kay. Deze uitdaging gaat per vandaag in....en loopt tot over 2 weken dus sluit op maandag 23 mei om 22.00 uur.

Dit zijn onze creaties.
 Suze:

DT Marjan

Wil je een leuke prijs winnen? Doe dan weer gezellig mee!!

Deze prijs is beschikbaar gesteld door Doeading.

De voorwaarden staan in de rechterzijbalk...!!!
Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!

Liefs, Suze en Marjan


14 opmerkingen:

  1. Hoi Suze en Marjan
    ```````````````````
    Wat zijn het prachtig , mooie kaarten.
    Echt ruper.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten, ik vind de plaatjes van Sarah Kay erg mooi, en heb net eentje gemaakt, dus die heb ik ingestuurd.
    Het is de eerste keer,dat ik hier een kaartje plaats, dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan

    groeten jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou hier is mijn nieuwe kaart, ik vind hem mooi geworden.
    de kaarten van jullie zijn ook erg mooi

    groeten Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb jullie blog pas gevonden, maar ziet er heel erg leuk uit.
    Ik waag er dus ook maar eens op,
    dus ik doe ook mee aan deze leuke
    challenge.
    Wat staan er al leuke kaartjes op zeg :)
    Grtjs Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Suze en Marjan,
    Jullie hebben weer leuke kaarten gemaakt.
    Ik heb er ook een gemaakt en net ingestuurd.
    Volgens mij gedaan zoals jullie hebben omschreven, maar heb mijn twijfels of het wel goed gegaan is.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Suze en Marjan,
    Ik heb mijn kaart nog maar een keer geplaatst.
    Mijn kaart is namelijk verdwenen van mijn blog na het onderhoud van woensdag en donderdag aan de site van blogger.
    Mijn link klopte dus niet meer.
    Hoop dat hij het nu doet.
    Vandaar dat ik twee keer in jullie blog sta.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dames leuke challenge and jullie voorbeelden zijn prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry sorry voor de dubbele post. Ik had het eerst fout gedaan en dacht het te kunnen corrigeren maar nu sta ik er twee keer op. Alleen de laatste link gaat naar mijn blog.
    Ik vindt het leuk om mee te doen en ga jullie zeker volgen.
    Groetjes
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge hebben jullie weer bedacht. Bedankt hiervoor. De afbeeldingen van Sarah Kay zijn altijd super mooi.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marjan en Suze,
    Ik vindt jullie blogs ontzettend mooi en doe hier voor het eerst mee aan een challenge. Sarah Kay is al vanaf mijn kinderjaren een favoriet dus dat maakte het extra leuk deze kaart te maken.

    Groetjes, Anastasia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De plaatjes van Sarah Kay vind ik erg leuk. Jullie hebben er mooie kaarten mee gemaakt. Ik vond het dus ook een leuke uitdaging om er een kaart mee te maken. Het zijn er zelfs 2 geworden. Weet niet of dat oké is, maar ik had de smaak te pakken en heb ze dus allebei maar geplaatst.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke uitdaging,ik heb er met plezier aan gewerkt.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi blog hebben jullie....daarom was het een leuke uitdaging om met deze challenge mee te doen....het is wel op het nippertje ...maar de tijd ontbreekt me af en toe...
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nog even op de valreep een kaartje van mij. Hij was al dagen klaar maar moest nog steeds op de foto!
    Complimenten voor jullie prachtige kaarten dat geeft weer inspiratie.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...