Pagina's

dinsdag 26 april 2011

Scrap-Cards Challenge #4.

Hallo allemaal,

De paasdagen zijn weer voorbij, dus tijd voor een nieuwe challenge.
We hebben weer geweldig leuke creaties voorbij zien komen en vinden het echt ontzettend leuk dat jullie zo enthousiast meedoen.
Wij vonden het dan ook weer erg lastig om er iemand uit te halen.....want alle creaties waren even mooi. Toch kan er helaas maar eentje winnen en dat is geworden....................................................................................

met deze creatie
Van harte gefeliciteerd!!! Als je contact met ons wil opnemen dan wordt je prijs zo snel mogelijk naar je toe gestuurd. Alvast veel plezier ermee!! Wil je ons alleen even laten weten als je de prijs binnen hebt gekregen?

Nu is het tijd voor de nieuwe challenge.
We gaan deze keer weer gewoon een kaart maken maar dan met de kleuren lila en paars.
Dus wij hopen dat er weer heel veel mooie creaties voorbij gaan komen. In ieder geval veel plezier met het maken van jullie creatie!!!

Deze kaart is gemaakt door Suze.

Deze kaart is gemaakt door Marjan.

De prijs is deze keer weer beschikbaar gesteld door HobbyshopAgnes.

Heel hartelijk bedankt hiervoor Agnes!

Heb je zin om mee te doen en deze leuke prijs te winnen? Doe dan weer gezellig mee!!!
Wel moet de kaart na ingang van deze datum gemaakt of tenminste geplaatst zijn. Wij zien jullie creaties weer graag tegemoet!!
Lees wel even de regels in de zijbalk..!!

Liefs, Suze en Marjan


17 opmerkingen:

  1. hartelijk gefeliciteerd bianca.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke uitdaging, hebben we net achter de rug met het kleurenkaartenteam, lila ! bedankt voor deze kans,
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke proficiat voor de winnaar!;-))
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging Suze en Marian, ik wil graag meedoen, maar ik kan geen berichten meer op mijn blog zetten of bewerken en ook geen links meer aanmaken, ik zit met de handen in het haar!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi gemaakt door bianca, gefeliciteerrddd en op naar de volgende challenge, lila, en paars, daar hou ik eigenlijk niet zo van hihi, maaaarrr ik offer me op voor deze gave challenge hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi,
    wat een leuke uitdaging, daar doe ik graag aan mee.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!! ik heb gewonnen, Super.
    Nu ben ik op het blog op zoek hoe ik een reactie naar jullie kan plaatsen, maar ik kan geen mailadres vinden. Waar kan ik dat vinden?

    En de nieuwe uitdaging is weer hartstikke leuk. Ga er zeker mee aan de slag.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dames jullie voorbeeldkaarten zien er prachtig uit, leuke uitdaging.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk blog dames ik ben volger geworden en wie weet doe ik wel een keer mee met een challenge.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd bianca.
    Dames leuke bruikbare sketch en mooie uitwerkingen van het dt

    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi !
    Leuke uitdaging lila/paars...Ben meteen aan de slag gegaan met mijn nieuwe gewonnen stempel !
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik heb een kaartje in de mooie kleuren lila/paars gemaakt.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke uitdaging Suze en Marjan. Ik heb mijn kaartje net op mijnblog geplaatst.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 't is me toch gelukt hoor, mijn blogger doet het weer en ik heb m'n kaart erbij gezet
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke uitdaging om met de kleuren lila en paars een kaart te maken.
    En Bianca Gefeliciteerd.

    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Suze en Marjan,
    Kwam net tot de ontdekking dat de link naar jullie blog niet werkt en heb dat nu veranderd en ook even getest ☺☺☺
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Suze en Marjan
    ```````````````````
    Wat een leuke site is dit.
    Met het kijken heb ik erg genoten.
    Ben ook meteen volger geworden.
    Alles is zo mooi wat je ziet.
    Zal jullie site dus geregeld bezoeken.

    Gr Leny hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...