Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

We gaan weer starten

Hallo allemaal.

We willen weer gaan starten met het Scr@p- Cards Challenge- Blog.
Het wordt alleen in een andere samenstelling ik Suze ga dit samen doen met Marjan van der Wiel,
jullie kennen haar misschien ook wel als demonstratrice van verschillende hobby merken.

Nu lijkt het ons leuk om een nieuwe start te maken en we hopen dat jullie dan
weer gezellig allemaal met ons mee doen.

Ik zou zeggen hou ons blog in de gaten want we komen snel terug met verdere informatie.

Groetjes Marjan & Suze

22 opmerkingen:

  1. O wow heel leuk!!
    kan niet wachten kom maar op met de Challenges ^_^

    Succes dames
    lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk doe graag me aan jullie challengens zie er naar uit veel succes damens groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo suse en marjan succes met jullie nieuwe uitdaging ga jullie volgen met de challengens zie er naar groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan nie wag nie.
    Alle sukses
    Tertia in Suid Afrika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Suze! Veel succes samen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie samen weer een "doorstart" gaan maken, ben heel benieuwd hoor! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super veel succes meiden!!
    Ik hoop dat jullie veel reacties krijgen. Maak er iets moois van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes en ik hou de site in de gaten!! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes meiden we zijn heel benieuwd,

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou leuk, ik ben benieuwd en succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh ik ben benieuwd!
    Veel suc6 saampjes
    Liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat geweldig Suze en Marjan! Vond het al zo jammer dat dit blog niet meer actief was! Hou jullie in de gaten hoor! Heel veel succes en plezier! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beiden veel plezier en succes gewenst. Ben benieuwd naar de eerste uitdaging!
    groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat jullie weer verder gaan....ook ik ben zojuist volger geworden en hou daarmee jullie blog in de gaten....wanneer jullie gaan starten
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat word zeker smullen bij jullie...Een heerlijk team staat garant voor succes dus jullie beginnen al goed, tot gauw en veel plezier hierin meiden....

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk!! ga zeker meedoen.
    veel succes groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben meteen maar volger geworden, dan krijg ik vanzelf het bericht als jullie gaan starten, veel succes gewenst.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi suze en Marjan succes met het blog!
    Mooie blauwe kaartjes hebben jullie gemaakt!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om mee te doen aan jullie challenge.
    Ik heb het nog nooit gedaan dus hoop dat het goed is gegaan.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...