Pagina's

dinsdag 29 maart 2011

Scrap-Cards Challenge #2.

Hallo allemaal,

Wij willen alleerst zeggen hoe geweldig leuk wij het vonden dat er al zoveel met de challenge meededen. Heel hartelijk bedankt daarvoor en wij hopen dat jullie deze keer weer mee willen doen.

Alle kaarten waren prachtig en het was voor ons dan ook erg moeilijk kiezen, maar uiteindelijk hebben wij er eentje uitgehaald die ook een prachtige creatie had gemaakt.
De winnares is:

Dit was haar creatie.
Van harte gefeliciteerd!! Neem even contact met ons op, dan kunnen wij de prijs naar je toesturen.

De volgende challenge wordt deze keer een Tag in vintagestijl.
Dus doe allemaal weer gezellig mee!! Over 2 weken op 11 april om 22.00 uur sluiten we de challenge.
Dit zijn onze creaties.
Deze Tag is door Suze gemaakt.
Deze Tag is door Marjan gemaakt.
Er is ook weer een leuke prijs mee te winnen die gesponsort wordt door Hobbyshopagnes.
We hopen dat jullie deze challenge ook weer erg leuk vinden en zien naar jullie creaties uit.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Liefs van Suze en Marjan



24 opmerkingen:

  1. ohhhhh vind ik ook weer leuk, en gefeliciteerrddd voor de winaar erg mooi gemaakt terecht gewonnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi judith

    gefeliciteerd je hebt het verdiend een super mooie creatie !

    en aan de 2e challenge ga ik zeker weer mee doen ;) leuke opdracht en zeker een uitdaging !

    fijne dag
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik heb nog nooit een tag gemaakt, moet dat aan iets voldoen (bep. afmeting?) of zijn er geen "spelregels". Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Judith, je hebt een geweldige creatie gemaakt.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerst van harte gefeliciteerd judith.
    en de challenge is harstikke leuk, nog nooit een tag gemaakt, dus even kijken of ik eruit kom.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Judith van harte echt een hele mooie kaart.
    Enne ik ga hier aan mee doen.

    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Judith, een prachtig iets heb je gemaakt, gefeliciteerd!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Judith, je creatie was dan ook wel prachtig!! De nieuwe challenge is ook weer erg leuk! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Judith gefeliciteerd, je creatie is heel mooi! De nieuwe opdracht is ook weer heel leuk en jullie tags zijn ook super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Judith, van harte proficiat!
    Je creatie is hartstikke mooi dus dik verdiend!
    gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou dames ik hoop dat het goed is, het is mijn eerste tag.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo net mijn allereerste tag geplaatst nog nooit eerder gedaan dus voor mij een dubbele uitdaging. Succes allemaal.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mijn tag staat er weer op hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke site, ik heb mijn vintagetag geplaatst, ik had er nog nooit eentje gemaakt, maar ik denk dat het wel gelukt is!

    nog van harte aan judith die een mooie blauwe kaart heeft gemaakt en terecht gewonnen heeft

    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Dames,
    ik heb een foutje gemaakt met de link, de eerste link, linkt niet naar mijn pagina, daarom heb ik nogmaals mijn naam geplaatst,
    bij deze sorry!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gisteren avond is had ik even tijd en ben meteen met de tag aan de slag gegaan met de "vintag tag"

    ik zag al allemaal mooie creaties op andere blogs leuk hoor!

    fijn weekend
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, allereerst gefeliciteerd Judith met je prijs.
    Ik heb net mijn vintage tag erbij gezet. Mijn allereerste tag en ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden. Het was ontzettend leuk om te maken.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke opdracht! En wat een mooie creaties zijn er al ingeleverd! Als nieuwkomer in bloggerland ook mijn bijdrage geleverd, spannend hoor. Ik hoop nog vaak mee te doen. Fijn weekend, groetjes Corrianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mijn tag staat er ook op, erg leuke opdracht!
    de creaties die er al staan zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb een tag geplaatst, m'n allereerste. Moet zeggen dat ik het echt heel leuk vind om er een te maken. Misschien komen er nog weeleens meer!
    groetjes, Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Te gekke challenge weer!! :D :D Heel leuk om te maken.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bardzo podobają mi się tagi vintage. Są piękne!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...