Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

Challenge #1

Goede morgen allemaal.

Vandaag is het dan zover we gaan starten met de eerste Challenge.
We zullen eerst onze Sponsors voorstellen.

Dit is Doe@Ding

en Hobbyshop Agnes.

Heel erg bedankt voor jullie bijdrage hieraan!

Zo nu over naar Challenge #1

Maak een kaart of ander project in de hoofd kleur blauw.

Dus dit houd in dat je van alles mag maken als we maar blauw zien, er mag wel iets van een andere kleur
erin als de hoofdkleur maar blauw is.
De challenge duurt 2 weken en we starten vandaag 15 Maart en de sluitings datum is 28 Maart
 en dan 29 Maart maken we de winnaar bekend en de nieuwe Challenge.
Dit is de prijs die we van Marlous van Doeading hebben gekregen voor de winnaar...!!!


 Marjan en ik hebben een voorbeeld gemaakt.

Dt Marjan.
De hartjesmal die hier is gebruikt is te bestellen bij Marlous (DoeaDing)

Dt Suze.

We hopen dat jullie het een leuke challenge vinden en gezellig mee doen.

Groetjes Marjan en Suze.





30 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie voorbeelden. Ik zal eens in mijn collectie kijken of ik nog wat blauw papier kan vinden om mee te doen. Leuk dat jullie weer van start gaan.
    Groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit weer heel leuk en ga mee doen.

    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik ga ook meedoen, wacht maar af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een leuk blog erbij. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Suze gefeliciteerd met je blog!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee super mooie kaartjes!Ik ga zeker proberen mee te doen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes met de eerste challenge! Even een vraagje hebben jullie ook een banner die ik op mijn blog kan plaatsen, kan ik gelijk reclame maken voor jullie! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi !
    Ik las net bij Riet dat jullie een blauwe oproep doen... wel, ik waag m'n kans, ben ineens volger geworden...
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kaartje geplaatst hoor!

    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met je eerste challenge.
    Deze was in ieder geval leuk te maken.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 schitterende kaartje hebben jullie gemaakt!
    Leuke challenge en m'n kaartje al gelinkt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes hebben jullie weer gemaakt.
    Ik doe mee en heb me kaartje gelinkt.
    Succes met de challenge verder.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk kleurtje is dat toch hé, blauw! Het viel mij dan ook niet moeilijk hier iets moois van te maken!

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inmiddels heb ik mijn "projectje" erbij gezet!
    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten zeg die jullie hebben gemaakt, ik heb mijn bijdrage ook net geplaatst
    Groetjes Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn twee hele mooie kaarten. Ik heb zojuist mijn blauwe kaart ook geplaatst. Succes allemaal!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele mooie kaartjes als voorbeeld, ik heb ook mijn kaartje gelinkt, succes voor iedereen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige voorbeelden meiden!! Heb ook gezellig mee gedaan en lekker 'los' gegaan met het voorjaar ...

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat jullie weer begonnen zijn hoor, mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt, ik heb m'n blauwe kaartje ook gelinkt, was leuk om te maken
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige voorbeelden hadden jullie al. Onze dochter heeft dit leuke theepotje gemaakt en ik zou zelf ook nog graag meedoen met een kaart. Ik hoop dat dit voor jullie geen bezwaar is. Ben er al mee aan de slag gegaan. Vriendelijke groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Via via kwam ik op jullie blog terecht en het leek me leuk om mee te doen. Ben vanmiddag direct aan de slag gegaan met de kleur blauw, en het resultaat staat er inmiddels op.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi dames

    leuk hoor die opdracht/ challenge ik maak bijna altijd roze/ paars dus dit is een dubbele uitdaging haha weer een leuke blog erbij om aan mee te doen en te volgen

    er zijn al veel leuke creaties gemaakt :)

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi,

    wat een prachtige voorbeeldkaartjes zeg!!! Ik vind het leuk dat jullie het weer oppakken, heb zojuist mijn kaartje geplaatst!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dames twee hele mooie kaarten als voorbeeld en succes met jullie eerste challenge.
    en dat er veel mogen komen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben ook druk bezig met eentje. Vanavond even afmaken en op mijn blog zetten..De voorbeelden zijn ook erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Toutes ces cartes sont vraiment très belles ! bonne idée de challenge !
    A bientôt
    Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Suze en Marjan,
    Wat een SCHITTERENDE voorbeelden hebben jullie hier geplaatst.
    En een vraagje aan Marjan...welke "hartjesstans" heb je gebruikt? Van welk merk?
    Mijn kaart voor de challenge heb ik net "gelinkt".
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik dacht ik ga ook een gokje wagen.
    Maar het lukte maar niet om de link erop tekrijgen maar met hulp van mijn man is het toch gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zouden het fijn vinden als je een reactie achterlaat. Dank je wel voor het langs komen...